torsdag 7. mai 2009

ustrukturalisme

Nå landet det akkurat et helikopter på Ullevål, altså har noe fælt skjedd et sted. Hva min personlige krise angår, så er ikke den særlig kul heller. Men slik går det når øynene ser i kryss og hodet har vært på noen andre før. Vel. Jeg har altså søkt på nordisk årstudium, men det mente jeg overhodet ikke å gjøre. Jeg mente å søke på nordisk bachelor. Pappa mener det er skjebnen. Altså at det er meningen at jeg skal bli noe annet, dvs det andre jeg har søkt på: ARKEOLOGI. Hah. Ikke at vi i min familie er særlig overtroiske eller hva det nå kan kalles (bortsett fra Guri som kjenner vibber). Eksamen om tre uker. Norrønt og norsk grammatikk. yey. Syntaktisk analyse er morsomt x 1000. :(

3 kommentarer:

  1. Haha, akkurat det samme sa jeg til deg!

    SvarSlett
  2. kanskje det er et tegn ja! Haha, uff, syntaks er grusomt :(

    SvarSlett
  3. Tja, kanskje. Huff. Tar det i morgen!
    Fint du har en blogg igjen, Anna! Din er gøy. :)

    SvarSlett