mandag 18. mai 2009

Et par ting som er bra i hverdagen: MELOGDI GRAD PRIX SEIER!!!! (1. yay. jeg fikk lov av A å være litt forelsket i den andre A i en periode) (2. ikke at jeg engasjerer meg såå mye i denne sangkonkurransen, altså..), en ny og fin og rosa genser, en ny og fin og blå bluse, Syn og Segn helt uventa i posten, dårlig vær som appellerer til eksameslesing, herlig syttende mai med sprudlefrokost og snitter, at Oslo er et varmt og grønt sted, at jeg blir tjue på onsdag, jeg begynner å få taket på pensum! (det er kanskje den største gleden), toogenhalv uke til sommerferie, at jeg skal til Kristiansund foruten grunn snart, ommøblert hybel, rent kjøkken, en stk A som ofte er på besøk, fine venner.
Av og til er det faktisk okei å være til, selv om man ikke ligger på et svaberg.

3 kommentarer:

  1. Aw, ja :) Av og til skinner lysstrålene gjennom en ellers så travel dag med eksamenslesing! Så bilde på facebook, fine bunadsjenter! Må si jeg savna min mer enn jeg hadde trodd.

    SvarSlett
  2. Jaa! Det er så fint. og bunad er kult, men. Spørs om jeg orker den neste år... Var litt for varmt og litt for tungt på en ellers sliten 17. mai.

    SvarSlett