tirsdag 10. mars 2009

Egentlig er jeg ingen intens musikkperson som bare må høre på musikk hele tiden, men spotify bedrer tilværelsens uutholdelige noe. Ellers har jeg begynt å gå med støvler, fine blå seilstøvler. Dette har skjedd siden sist: Jeg har sett Ungkaren 20 vs. 40, jeg har sett the Hills mens jeg har spist middag to ganger, jeg har trent (les: prata) i to timer med H, på kvinnedagen (sånt mas om det) lagde jeg pizza til A (han ville imidlertid ha ketchup på.....), jeg har spist en ekkel nuddel-middag på Freddern og funnet look-aliken til T og vært på noe fryktelig spennende. Hahaa.

Dette skal jeg til sommeren da: jobbejobbejobbe, roadtrip til Bodø (!) med et par fine piker, fin tur med en fin kjæreste, fjelltur med en fin bestis, Stokholm med en fin famile.

Ja, livet mitt tar av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar