mandag 23. februar 2009

i og han sællik





På utestedet blir O borte.

E (0.54.45): Hva skjer??
E: (0.57.43) Hvor er du? Hva skjedde?
O (0.57.54): Hallå:) jeg ble visst pælma ut...... Skjer?:)
E (0.58.40): Hvorfor?? Vi sitter der vi satt og er mer dritings enn deg...
O (0.59.31): Karma baby.. :/
E (1.00.02): Haha. Hvor er du nå?
O (1.05.24): Lolol......
E (1.06.07): Herregud... Du er da ikke mer full enn meg...
O (1.17.31): Lolol, dudes doesn't like my short. Men jeg begynner å bli litt kald...skjer?
O (1.27.34): Skjer...?

Så prøver R og jeg å kverrulere med dørvakta. R peker på meg og sier; Hun er jo myyye fullere! Det hjelper imidlertid ikke, O trenger visst litt frisk luft mener vakta.
Dagen derpå. Alle er i rimelig dårlig forfatning. Men R og jeg holder på å le oss og irritere oss ihjel av gårsdagens hendelse. O er nokså stille denne morgenen, men sier tørt; Sånn som skjer ta'er.

6 kommentarer:

  1. LOLOL! Skikkelig artig! :D
    Good weekend, and happy times!

    SvarSlett
  2. Det kan se sånn ut, men jeg sender kyss til kjæresten min. Håper det ikke pleier å se ut som jeg spiser ham også...

    Jaaa. :) Merk deg hvor lenge vi lot stakkar Ole stå ute - en halvtime! Minst!

    SvarSlett
  3. hahaha! lenge leve latskap i fylla!

    SvarSlett
  4. kor dokker fant'n sællik hen 'a?

    SvarSlett
  5. Ikke sant, herregud, stakkar mann!

    vi fant'n i Tromsø, han var på et opplevelsessenter og het Aurora. :)

    SvarSlett