torsdag 11. desember 2008

Ønskeliste Eirin, 19 år, 2008
- moleskine for 2009
- billetter til Bob Dylan-konserten 25. mars
- hårføner
- skjerf i alle farger og fasonger
- klær generelt. Hele lånet går jo til mat. :-| ikke visste jeg at jeg spiser så mye
- iPhone og ny MacBook, som resten av verdne
- pensumlitteratur
- ikke pensumlitteratur
- tog- og flyreiser til mamma&pappa og venner
- å dra hjem til nyttår
- gode karakterer på diverse eksamener
- kinobilletter
- treningssenterabonnement, mmm
- alk
- litt Ragni og andre venner
- litt André

4 kommentarer:

  1. Av meg skal du få tre-fire punkter på ønskelista din <3

    SvarSlett
  2. Oi. Så heldig jeg er! :D
    Hva med din ønskeliste? Jeg er i gang, men vil gjerne ha flere tipsss.

    SvarSlett
  3. jeg vil også på bob dylan!!

    SvarSlett
  4. skal vi dra? Jeg trenger en kompanjong!

    SvarSlett