torsdag 25. desember 2008

checklist

Og jeg fikk det jeg ønska meg. Moleskine (takk tante og onkel), billetter til Bob Dylan (takk mamma), hårføner (takk Ronja), skjerf i alle farger og fasonger (takk Ragni), klær generelt (takk André, Ragni, Ronja, mamma), ikke pensumlitteratur (takk pappa), gode karakterer på eksamen (takk Eirin), treningsabonnement... vel, treningsklær (takk mamma, pappa, tante og onkel)
og så fikk jeg Fendi-parfymen, noe pynt og fine ting pluss verktøy, såklart. Jee, alt hva jeg ønsket meg. Ja, jeg liker ting og penger og sånt, men når det er sagt har jegogså fått masse kvalitetstid med mor og far og Guri og snart André og tante og onkel og Tante Tulla og så videre.

Ellers går vi på ski og snakker om Guris leilighet. Onkel Lars og jeg ler bak ryggene deres og lar dem høre det. Vi har spist nok vond julemat og venter på bedre kryddertider.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar